星期三, 10月 31, 2012

大閘蟹

又到食大閘蟹既日子喇!舊年去鴻星食,今年都係,同樣去彌敦道果間,好多人,見呢度裝修過,不過仍然好迫,我地訂左枱,都要等一陣,不過都好快,我地八個人,有兩個唔食蟹,所以叫個六人餐,都有十八隻,仲有D小菜,基本上枱枱都係食蟹,個餐每人有兩隻公一隻,每隻大約3-4兩,蟹好多膏,蟹公就少好多,仲細隻D同冇咁靚添,一向佢地D蟹都OK既,不過可能太多人,侍應太少,成晚D侍應同傳菜都好忙亂,大部份唔知D枱號邊張係幾號,又漏單,好似得兩個侍應咁!我地第一碟果六隻蟹凍左,好似搵唔到邊枱叫,擺左一陣先比人咁,第二碟一次過上十二隻,雖然夠熱,但係食得嚟都凍晒!我地果枱上左甜品先至上翅!食完翅先發現仲漏左條魚未上!!


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...