星期日, 9月 23, 2012

Croissanterie Le Salon

 

又去 Hysan 食野,這家 Le Salon 分開兩邊,一邊是餐廳,一邊是賣 croissant 牛角包和飲品的 area,像 coffee shop ,這邊有幾張枱凳和兩架裝飾的單車,餐廳那邊用全黑布簾之類遮住店內情況,上次 walk in 來冇位,今次見布簾打開了,清楚看到店內情況,環境不錯,不過今次目標是 croissant ,因為上次買不到,今次早點來,見櫃內有幾款 croissant ,餐牌上有幾種味,只記得有栗子、朱古力、焦糖,就是沒有原味,我選了栗子味,今天沒有試店子的咖啡,只叫了杯檸檬茶,croissant 的 size 適中,咬下去很脆,texture 很幼細,做得不錯,裡面的栗子 cream 也很滑不會太甜,難怪每天限售300個,下午便售罄了,除了很香脆外,味道還是不及我至愛的 Robuchon ! 不過,在我心目中也排在第二位了,始終店子較為就腳和價錢平價一點!


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...