星期三, 5月 23, 2012

泰屋


























去睇戲前,我地在 The One 影相,仲將 Duffy 放在 Iron man 度影相,好攪笑!

睇完戲,行去柯士甸道食飯,去到莊士倫敦廣場,要乘電梯上去,都好耐冇去呢度食飯,上到去冇乜人,可能太早,我地諗住等人齊之前,叫定野食,人一到齊即刻有得食,但係顧住傾計,人到齊先記得未落 order !落完 order 後,大家在傾計和拍照,分別用手機和相機拍照,睇返d相,都係相機d 相靚!很喜歡其中一張我和魚魚的合照,她笑得好開心!一直都擔心她的生活,少見她笑得燦爛!

我地叫左幾款沙律,飯麵,咖喱,又叫左烤包配咖喱,這烤包很好味,單獨吃也好好味!還有我必叫的椰菜苗,仲有小食拼盤,個南瓜條好味但太油,吃剩了一些,其他都吃光了,這裏的食物都不錯,只是店員的服務欠佳,我們追 order 時,店員竟說不是他落單,所以不知道,叫我們揾返落單果個問!我地埋單時,驚見有隻大曱甴在枱邊走出來!嚇得我們急急離開,店員只能在旁邊尷尬傻笑!



沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...