星期二, 5月 15, 2012

德國餐廳















相處多年的同事走了,這天一起跟他 fair well ,選了在洪水橋的這家餐廳,可能是假期,人很多,也泊了很多車,我們訂不到室內坐位,只好坐室外,幸好不太熱,室內有 live brand ,氣氛不錯,室外的長木椅,也算舒適。既然是德國餐廳,少不了啤酒、香腸和豬手!先來幾客白啤,有1 litre 或半 litre ,價錢要 $112 一 litre !order 了啤酒後,當然是香腸拼盤,個人對香腸興趣不大,只吃了一兩片,餐前叫了農夫包,味道一般,咸豬手很香脆,味道不錯,海鮮天使麵,肉醬背殼粉,都好味道,還有半隻走地雞,個皮脆脆地,都好好味,不過伴薯仔沙律有點怪!可能是德國口味吧!大家一邊吃,live band 唱一些英文舊歌,我就一邊拍照,原本只有我拍照,還在笑我,漸漸他們都拍起來,到甜品來的時候,更是嘩嘩聲地拍,因為是超巨型的件裝黑森林蛋糕,可能只是將圓形改做三角形,令它看起來像從一個巨型蛋糕切下來,再加上另外六款迷李版甜品,令他看來更巨!這處食物和氣氛不錯,不過太遠了,要不是在附近,絕不會刻意從老遠過來!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...