星期日, 10月 30, 2011

Whisk


















上次去洲際酒店食飯前,考慮過呢間whisk ,之前無揀呢間係因為佢無特色食品,而且好少關於呢度既晚餐食評,呢日去試吓佢地既 lunch !上到去五樓,接待處沒有人,行入小小是小酒吧,有五六張bar 櫈,旁邊有個小的雪茄櫃和酒櫃,很快有人走出來招待我,因為是walk in ,接待的小姐請我到酒吧坐着等侯,說call 一call 訂了枱的人客是否不來,這店的lunch. 至到2:30我來到的時候1:30應該不會有1:30 的訂枱吧!等了一會便有位了,坐下來見到還有一兩張六人枱沒有人客,看看餐牌,除了set lunch ,其他選擇不多,set lunch 有四款 starter 及兩款 soup 任選其一,主菜有六款,而甜品有五款,starter 選了 Duck Foie Gras Terrine 和 Salmon Carpaccio ,鴨肝醬味道不錯,Rhubarb 做的醬,酸酸甜甜,配麵包一起吃挺夾!如果麵包能夠多一點更好,另外 order 了湯,主菜選了 French Confit Duck,鴨脾的皮像炸過久了,有點硬,但裏面卻不熱!Australian Beef Tenderloin ,做得不錯,而甜品就一般,整體來說,都OK good !


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...