星期二, 6月 21, 2011

Rev up your summer fun



今朝起身見個天黑晒,天氣預告落雨,心諗,佢哋會唔會甩底呢?不過佢哋張Anual pass 25號到期,唔去就無得去,出門口時大家互通What's App ,去美孚等,食完早餐先入去。

去到既時候,有微微雨,不過好熱!第一站先去涼吓冷氣,入去shop行一陣,就去睇"閃電王麥坤熱身賽"表現,呢個係歌舞表演,用返之前 High School Musical個活動台,加埋同真車差不多大細的麥坤,表演完仲可以影相,睇完已經一身汗,即刻轉去睇4D,凉爽多了!跟住去睇Parade,睇左一陣就落大雨,連公主都要開遮,睇完Parade ,就去玩"特務車王選拔賽",遊戲係每人會有一張遊戲紙,上面有QR碼,要去四個分站Scan 個QR碼玩電腦遊戲,玩完可以在遊戲紙上壓印章,集整四個印,就可以去總部影相,然後上返web site download,不過我無玩晒遊戲,佢哋scan個QR碼就知道!不過都比我地一齊影!

我地去睇完米奇金獎,就去玩幸會史迪仔,今次比佢揀中 Howard,好攪笑!今次算玩得多遊戲,玩左半日,熱到暈!係谷落雨果種熱!繼落雨濕濕去迪士尼之後,我地夜晚仲熱死辣辣打邊爐!
















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...