星期四, 6月 30, 2011

Chocolate Library



上次去 ICC 食完意大利餐廳食飯,試唔到呢間Chocolate Library,今次專誠去試吓,去到 Elements 先去買飛睇戲,見狂野時速5仲未落畫,就睇呢套!買完飛見戲院對面有間日本名的餅店,店內的餅很漂亮,只是今次另有目標而放棄試,唯有留待下次才試!上到 Lobby ,reception 幫我們登記後等位,等待期間,見 Lobby 旁邊有cake 賣,還有甜品,又要等下次試!後來才知是Chocolate Library 的糕點!

上到去見坐位不是full 晒,有兩三張枱無人,可能是剛剛走了吧!我們坐的位置面向玻璃窗,個 view 都 ok,始終不是貼近窗,不過影相就對晒光!唯有起身行去前面影,我地 order左 Tea set,基本上枱枱都係order 呢個 set ,因為可以試多幾款,而且載甜品的箱很潭亮,大家都在拍照,每件點心都很精緻,我們由 Savory 前點開始,有薄荷煙三文魚三文治,清清地,完全吃不到薄荷味,餐單上有另一款迷迭香咖喱火腿三文治,但又吃不出半點咖喱味?兩款三文治都很清淡,絕對不如名稱般濃味,還有一款可可朱古力包伴鵝肝醬,這個就濃味得太咸了!之後吃甜點,我最喜愛中間那杯白朱古力杯,通常白朱古力都會很甜,這個很少的甜,配上berry ,一杯是blueberry,一杯是cherry,好好味,還有朱古力紅桑子撻,橙香朱古力macaroon,chocolate madeleine 等,都做得很好,至於茶方面,我們order 了 Apple tea 和 ginger tea,這些果茶都很香,還附上一瓶蜜糖,不過我覺得吃甜點該配 black tea,像上次去 Smile一樣,因為花茶都是甜,難以減低甜品的甜膩感!










沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...