星期二, 6月 14, 2011

上海生煎皇



我都幾鐘意食上海野,生煎包更是我最喜愛,上次去上海吃過好味的生煎包,已沒有吃過一樣好味的生煎包了,見雜誌同電視都介紹呢間,由前樂隊歌手開始的店鋪,好想去試,上Open rice 揾地址,順道看看食評,見這店的食評不少,有多於一半讚,始終口味既野,人人不同,自己去試吓啱唔啱口味,去到西洋菜街旺角道口天橋底,店門外有幾個人在等,門口的收款處,有個牌寫着出爐時間,尚有幾分鐘,等的時候看看餐牌,有甚麼吃,見有口水雞菜飯,也是我喜歡的,要試試!店裏沒有坐位,只有對着"厨房"的企位,會比較熱,店員都是年輕人。

叫了口水雞菜飯,邊吃邊等生煎包,口水雞啖啖肉,汁料比平時吃的杰,也不見辣油,但味道頗辣,感覺像沾辣醬的白切雞,味道ok,只是不像口水雞吧!等到生煎包了,樣子不漂亮,最緊要味道,熱辣辣的生煎包入不到口,我怕會漏汁出來,小心地咬一小口,沒有流出肉汁,再咬開看看,只有少少汁,比較乾,對我來說有點點失望,雖然味道不算差,總是欠缺點甚麼,可能是不夠正宗吧!





沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...