星期日, 5月 29, 2011

豚王






終於去左試!呢個相當多人去的拉麵店,聽說日日大排長龍,見天氣熱,應該會少人一點,從 Openrice search 食評,大部份都稱讚,大部份人選擇一早去,大概等45分鐘才有位,前兩日選擇下午一點半後,食晏時間將完結時去,一點五十分去到,去到有六人(2班人)在等,等待期間,店員有禮地說,要人齊才可入坐,也沒關係,我預算等半小時左右,而且前面兩枱要大枱,可能我們兩人枱會快點,果然,等了十分鐘已有二人枱,只是人未齊,要等下一張,應該好快有枱,因兩點後好多人走,等候期間,人龍會傳閱餐牌,餐牌很簡單,只介紹四款拉麵,另有一張選單,給人客選擇要那款麵,選擇麵的硬度,配料的份量,味道的濃淡,加配料與否,和飲品等,我們多選擇普通,而大多數人都選最基本的豚王,去試清楚原味,我們也選這款,我加了紫菜和黑木耳,我們等了大概廿分鐘便入坐,入坐後有一陣子沒有人等位!兩點後是最好的時間!

店的坐位只有大約廿個,相當擠迫,有四個位是bar 枱位,有兩張四人摺枱,其實放在店外!這日天氣很熱!等的時候已一身汗,坐下來也不見得凉快!先來杯水解解渴,店員先送來我另加的配料黑木耳和紫菜,那塊紫菜大大塊,比碟子還要大,枱面還有生蒜,芽菜,和芝麻,見各人都在拍照,其實店內的擺設有點舊舊地既日本feel,都好想影,只是人大多,只能影到人!

麵來了,size 不算大,足夠女仕食,男仕可能要加底!先試試豬骨湯的味道,很好味!不會太油膩,湯味香濃!那片义燒薄薄的,入口溶化,麵也很好!硬度適中,很好,吃到很好質素的食材,和日本的風味,好食!只是吃得身水身汗!但仍値得一試!難怪日日大排長龍和限量售賣了!下次試試其他口味!















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...