星期二, 4月 19, 2011

Harlan's

之前去過The One 19/F 呢間Harlan's,因為比人包左場而入唔到去,之後又去左Wooloomooloo ,今次漫無目的咁過左The One,見天氣咁好,不如就試吓坐out door !去到門口,有兩個職員企左响接待處,一個講緊電話,一個望住電腦,我地見佢哋忙緊,就等一等,其實兩個人都見到我地,不過無理到我地,再等多陣,佢先問有乜幫到我地,佢話lunch 係buffet而且就快完,唔怪得唔想招呼我地啦!不過佢好快又變得好樂意咁,建議我地在幾款set lunch 選擇,幾個set 分別在於有starter / soup / pasta / main course 要兩 / 三 / 四樣而定價。入到去見好多商務客坐室內,我地選擇室外,出面高枱有D曬,有一個人在吸煙,我地坐左個唔曬又遠離煙民既四人枱,個view 好靚,我雖然畏高,但係呢個位有d 距離,所以唔驚! 個set lunch 我地選左四隻生蠔 starter / 龍蝦湯 / 魚柳 / 墨魚汁意大利飯,餐前麵包好普通,果兩塊薄片唔脆!味道本來唔錯, 係"淋"左 D !starter 原本餐牌係四隻唔同品種嘅蠔,但係店員話今日得兩種,所以每種兩隻,我用K11做背景影相!老遠都望到名鑄個泳池!d 生蠔好新鮮! 細果兩隻好 creamy ,大果兩隻蠔肉細d,但係濃濃既海水味!好清甜!兩款都好好味!龍蝦湯裏面有一隻雲吞,我無試,應該都唔錯!主菜就唔及starter 精采,魚柳我都無試,個黑麻麻既意大利飯,味精唔錯,只係果look 唔太好睇!anyway 都未食過黑色既飯! 一路食飯都行來行去影相,天氣太好了,可以在這裏 hea 上半天都唔錯!最後來個甜品!一件cake 加 sorbet ,味道一般!吃完店員匆匆取單來,以為佢哋落場,但係又見有人入坐,原來係下午茶時間,有 high tea ! 下次可以試試!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...