星期三, 3月 30, 2011

Wooloomooloo

自從前The One 食肆頂樓 26/F既 Wooloomooloo 開業以來,幾個好朋友一直話要去試,都去唔成,上次walk in 入去又無位,今次一早訂位,終於去得成! 我地坐既位則邊有好多木條做裝飾,這裏的燈光比較暗,餐牌看得不太清楚,要用電話照一照才看到,我們order 了烤蕃茄配芝士,煎鵝肝配蘋果蓉,個鵝肝同平時食果d唔同,好好味,餐前來了一個好好味既麵包,暖暖地,好好食,我地食晒成個!點解好多餐廳個麵包都咁好食?叫飲品時,大家都想飲cocktail,又唔知邊款好飲,就隨便叫兩杯Vodka,大家異口同聲都覺得入口不會澀,好飲!餐湯只有三款,大家都一樣要 mushroom湯,由於不是忌廉湯,顔色和味道有點點像素菜湯,主菜分別叫了Dry Aged & Wet Aged 牛扒,附上四種汁料,和四款mustard供選擇,第一次吃Wet Aged,好好味,雖然不及Dry Age般味濃,但肉質軟腍,入口溶化,好味!而且吃得很飽!連甜品也沒有吃!這時候,燈光調得更暗!但亮了些顔色燈,有點跳舞場feel,我們去到露天酒吧那邊看看,我鼓起勇氣走近露台,向外望,雖然天色灰暗,但美極了!望到全個尖沙咀,還看見對岸的國金二期,真不愧是東方之珠的美譽! 天氣有點凉,還有小小雨粉,店員把火爐開了來暖一暖,我們拍了些照片,還在店裏拍了些照片,又看看他們的肉櫃,見有巴馬火腿,和包裝了的扒,我們拍照時店員還幫忙,店員全程的服務都很好,比好多酒店更好!値得一讚!一定會再來的!







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...