星期三, 3月 23, 2011

微熱山丘.





這陣子很多朋友去旅行,手信也收到不少,每次有朋友去台灣,都會買來鳳梨酥,總是維格之類的牌子,大致上都差不多,我覺得維格好味些,今次朋友買來這個微熱山丘,小小一個recycle paper 紙盒,裝了六個鳳梨酥,十分聚手,份量十足,也沒有大大個盒唔環保,試了一個,很喜歡,因為它的餡料有別於一般的鳳利酥,不是淺黃色creamy狀的,而是接近菠蘿乾的質地,吃到一絲絲的菠蘿纖維,很好味,原本想拿給家人試試,但食用有效期只有個多星期,朋友給我的時候,只有三天便到期,不可以等了,除了鳳梨酥,還有牛軋糖(鳥結糖),朋友還買了個"玉璽"給我,刻了我名字的圖章,好攪笑!


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...