星期五, 2月 11, 2011

Pasta de Waraku





好耐之前同阿天去荃灣荃新天地揾呢間Waraku,當時呢間店新開第一間分店,我地行錯左去另一邊,所以揾唔到,今日自己行到去店前,見店裏只有一枱客,就入去試吓,見有set lunch 可選一款飯加一款麵,$48一set,當然份量會少一點,我叫了照燒雞扒飯拼麥蕎冷麵,還有一杯咖啡或茶,味道不錯,我見另一枱叫了意粉,個碗好大個!此店以sell 意粉為主,下次要試試。

食完飯行過去荃灣廣場果邊,見做緊賀年食品promotion,竟然有麥芽糖夾餅,小時候很喜歡吃,已經很久沒有吃過了,買了一件試試,就像以前一樣的味道,只是麥芽糖的份量實在太少了!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...