星期六, 2月 19, 2011

Lawry's the Prime Rib



前幾日約左Ronald 食飯,一行六人走去利園四樓的Lawry's,呢度主要食燒牛肉,地方都幾大,我地坐六人U型卡位,Sofa幾好坐,但出入唔方便,我地叫既set dinner ,又開了一支紅酒,頭盤有大蝦cocktail ,焗蟹蓋或者湯,大蝦都真係幾大隻,蟹蓋就好細個,主菜有燒牛肉或者燒春雞,我地無人揀燒春雞,全部要燒牛肉,燒牛肉有專用餐車,裏面有幾條燒牛肉,有不同熟的程度,要幾多成熟就切果舊,切出來都幾厚身,肉質雖嫩但味道較淡,仲伴d薯蓉,同埋一件麵包,呢件麵包好好味,好似BLT 果個,相對主菜失色不少,並不算特別出色,甜品亦不見特別,不過,整晚吃得很愉快,嘻嘻哈哈笑了一晚,而且店員服務也好好,飯後大家再約定下次去The One 食過!










沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...