星期一, 2月 28, 2011

i Thai







前日夜左走,好想食泰國菜,約埋好友去青衣食飯,我遇見阿湖,一齊傾左一陣,大家講到未來動向,真是倍感唏噓,依依不捨!好多野唔能夠改變,唯有嚐試接受,時間久了,還不是會適應!

我地唔太肚餓,只叫左一客翡翠螺,明爐烏頭,蒜蓉包和海鮮紅米飯,個翡翠螺要"趙"好耐!不過都幾好味!明爐烏頭係我好鐘意既一道餸菜,呢間做得麻麻地,首先條魚唔靚!個肚位仲好腥!d汁又淡味,個碟仲漏汁!好唔OK!都係要潮洲凍烏頭先至好食!紅米飯不過不失,原本想食甜品,但係剩返我地一枱客,都係唔食喇!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...