星期一, 1月 10, 2011

Yamm



今日無無聊聊,同好友閒談時,即慶收工時去食飯,我地一心去The One揾食,有興趣果d 唔係太貴就無位,諗起The Mira 有間好出名既Buffet ,於是去The Mira 睇吓,去到已經八點幾,行到入口見侍應正在招呼幾個外藉人仕入坐,應該有位! 侍應話等一等,有人埋單,好快就有位比我地,好開心 walk in 都有位,聽講要預好早訂位,我諗總有人會一早食飽就走,下次訂唔到位可以試吓晏d去,侍應話十點鐘完,我地覺得OK夠時間食。

一坐低即刻攞野食,食物選擇好多!凍海鮮有龍蝦,琵琶蝦,長腳蟹,翡翠螺,法國生蠔,d生蠔一直唔見有,第一次問個師傅,話消緊毒,要等十分鐘,過左廿分鐘再問返同一個人,先話等多兩分鐘,我咪企响度等,先見另一個師傅出來開蠔,都只係開幾隻,可能見咁晏應該個個都食過,所以唔開咁多,不過夠食就OK唔好浪費!除左呢d,仲有Sashimi ,有劍魚,油甘魚,甜蝦,質素都好好,熱盤有即煎鵝肝,豆腐,東菇,有串燒沙嗲,燒豬頸肉等等一d中西熱葷,沙律,巴馬火腿,Pancake 粉麵飯,甜品,多選擇而高質素,難怪滿坐,我地order左兩杯熱飲,我果杯係蘆薈蘋果汁,裏面有一支肉桂,好香!加埋蘋果既味更香!好好味!由於無預到出來食飯,大家都無帶相機,只有用手機影,我地係咁用Lomo 影,影得好開心!

食得好飽,食完飯出去行吓!幫助消化,我地去嘉連威老道行吓,去左 g!商場睇吓,見到個好古老既磅,之前睇電視講過,亦都响碼頭見過,估唔到呢度都有,大家都無試,因為吃得太飽,怕爆磅!!!哈哈哈哈!













沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...