星期二, 12月 28, 2010

Sprout





去睇Tron之前,我地响The One 揾食,最多人等位應該係金牌小籠同易牙,呢兩間係食中式,仲有金寶同越棧,睇嚟東南亞食物最受歡迎,行哂幾層最少人就係呢間主打有機食材既Sprout,Menu 既選擇唔多,主要係set menu,亦有聖誕餐,不過最抵食都係set menu,店環境比較簡單,綠色白色既枱凳,光光猛猛,我地個set B有餐湯,只得一款露筍忌廉湯,味道都幾好,飲完湯就食素雞沙律,D素雞幾得意,個中東包就有D失望,唔夠熱,中間碟醬味道好怪!藍青口亦令人失望,細隻都唔緊要,但係好咸!茄汁雞意粉就一般,不過不失,牛扒都OK既,我既餐茶係三莓茶,都幾香。

整體都OK既,以有機同天然為主既食肆唔多,如果好此道既話,呢度都係一個好既選擇,起碼唔使等咁耐,不過當附近食肆都迫爆既時候,都仲有位,都幾難支持落去,呢度仲兼賣有機用品同食物,可能可以幫補吓!









沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...