星期日, 12月 26, 2010

情迷水晶

果日去飲之前,食完蛇羹之後,去左東角睇水晶,店裏的sales姐姐認得我!已經很久很久沒有睇過水晶了,想要買一條黑碧茜,她說來了些新貨,是金燿石圓珠,我好似有又好似無!不過見質素不錯,價錢不貴,只是沒有折扣,但買一送一!(那表示要快些去貨吧!) 也好,就分一條給姊姊吧!她還拿了黑磒石出來,綠磒石我是有的,黑磒石就沒有,也是圓珠,這個是貴一點的貨,有折扣,仍是買一送一,又剛好只有兩條.......也分給姊姊吧!最後選了黑碧茜,又買一送一!但可以選其他款送,我選了白幽靈,揀定之後,她仍給我看其他貴價貨,只是太貴了,戴上手試試也好!其中一條藍寶很漂亮,我試了又試,才放下,戴過都滿足,不需擁有了!


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...