星期三, 9月 22, 2010

Mandarin Oriental Singapore










果日去完 Night Safari 返到酒店都好疲倦,跟住果兩晚都住 Mandarin Oriental,導遊話Singapore有四間文華,呢間附近有間 Mandarin Orchard ,話晒文華都係五星級酒店,一定唔會差,而且呢個團就係貴在住宿方面。

之前一晚住既 Festive Hotel 都好新好靚,呢間雖然唔新,但係房間同設備都好好,房間面積算大,玄關位既空間唔細,浴室有浴缸同shower,仲有埋浴鹽,睡床係兩張單人床拍在一起,好似雙人床咁,唔知點解兩間酒店都係咁,可能旺季,好多兩張單人床既房都比晒人?anyway ,張床都唔細,另外仲有張凳,書枱,亦有埋露台,當然,咁熱係唔會行出去,而且個 view 麻麻地,有d團友既房個view 好d,可以望到新果座金沙睹場!

導遊話呢酒店既早餐好正,第二朝早,一早落去食,早餐當然係 buffet型式,食物既選擇真的好多!有好多款麵包選擇,果jam ,butter ,之類都有十幾款,中式,馬拉,泰式,日式,英美西式樣樣都有!火腿之中竟然有貴價既巴馬火腿!粥粉麵飯,三文魚,芝士,點心,同真正鮮榨既果汁!仲有甜品!真係好豐富!去咁多次旅行,最好既buffet 早餐一定係呢度!










沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...