星期三, 9月 22, 2010

舞出真我 3D Step Up 3D



早幾個星期睇到trailer已經好想睇,我無睇第一集,但係有睇第二集,所以好期待3D版本!

其實故事內容同前一集都好相似,都係講一班年輕舞者,有着夢想,同樣有連場比舞,中間有人想放棄,最終亦能團結起來!

其實套戲主要sell跳舞,劇情反而其次,加上要揾個跳得又演得既演員都唔易,今集兩個主角同上兩集唔同,而另一男角則揾返上一集果個一把攣髮既男仔,我總覺得佢好似古巨基,上集同佢哋一team果班人,今集响結尾有出現,明顯比今集果班稍遜,連場舞蹈比賽都編排彩,刻意加入多點手部的舞步,配合3D效果,相當立體,其中與女同學聽雪糕車音樂果part舞步都好有趣,同上集一樣,結局一part更是最精采,如果鐘意睇舞蹈片,就不容錯過!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...