星期三, 9月 22, 2010

3D 貓狗鬥多番 Cats and Dogs:The Revenge of Kitty Galore




响無乜戲係大家都未睇過既情形下,就選擇左呢套剛上畫既戲,我地去Mega Box睇,呢日個商場都幾多人,買飛時都要排隊。

奪戲講一班狗特工,招攬左失意警犬,一齊對付一隻貓,隻貓計劃令全世界既狗發癲,等狗隻唔再係人類既朋友,期間呢兩隻狗仲要同佢哋最憎既貓特工合作!過程唔少得由鬥氣到互相幫助,建立友誼。

套戲應該有前一兩集,因為無睇過,所以唔知Revenge of Kitty Galore係點解要revenge?不過呢d戲無劇情可言,但係又唔係好攪笑,雖然配音加左唔少爛 gag去迎合成人觀眾,可惜吃力不討好,細路唔明,大人唔受,都幾悶!

沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...