星期一, 8月 16, 2010

Resort world Sentosa



28-7-2010
第一天出發時出了意外,我竟然忘記帶passport !!!!!!!!!!!!去到櫃檯才想起!幸好家人未泊好車,立即車我回家取!起飛時間11:10am,我 9:10回去,雖然有兩小時時間,但10:40前要回到櫃檯取boarding pass ! 相當趕,幸好剛剛趕及10:35取 boarding pass, 然後要由Terminal 2 去T1 的gate 67 上機,要過關,要坐兩轉車才去,緊緊在11:10上飛機!實在有驚冇險!原先諗住大把時間食早餐,結果心急如焚!今次乘坐Jetstar 捷星航空,這是間平價航空公司,不用比燃油附加費,不包食物和飲品,亦沒有任何娛樂,不過旅行社幫我地訂左個餐盒和一杯汽水,那盒海南雞飯好難食,但係太肚餓,都食晒同飲晒!成四小時飛行時間,雖然可以另外比錢order 其他食物,不過我諗質素應該唔好得幾多!如果唔係個團定左,實會轉CX,可能旅行社計過數,如果個團再加多$800會無人去,事關成六千大元去四日新加坡已經好貴,要成七千蚊,邊有人去?令次個團坐平飛機,住貴酒店,食得唔係咁好!

第一日去到新加坡,已經三點,同香港無時差,落機即刻去聖淘沙島,好近,新加坡比香港更細!去邊都好快,旅遊區一般唔多過三十分鐘!聖淘沙因為環球影城而開了幾間酒店,幾個地方係相連,可以步行前往,我地住既係Festive hotel 節慶酒店,鄰近既Hard rock hotel 有人做沙灘,好熱帶feel,導遊話幫我地 upgrade 左大房,一間房有一張大雙人床,一張轆架床,一張梳化床!每間房都有露台,我諗呢類房唔多啱兩個朋友去住,無乜人會同朋友孖舖!比較啱一家大細或者情侶多d!我地放低行李,休息一陣就坐車食5:30既晚飯,第一餐食娘惹餐,其實好似中餐,只係用耶漿飯,同多用左咖喱,無乜特別,不過大家都好肚餓,幾乎食晒所有野,食完飯又返去Sentosa既單軌車站自由活動,果度有個商場,十足十香港d商場,連d shop都一樣,好似有Giodano, Best, Watsons, 美真香,大食代等等,價錢比香港貴小小!不過大食代多野食過香港好多好多!不過食完飯都食唔落,如果唔係好多野都想試!其他野真係買唔落手!








沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...