星期一, 8月 16, 2010

The One - Cambo

網誌日期:2010-07-27



上次去尖沙咀剪髮時,見到The One已經拆左板,亦有食肆開左,但係自己一個就無去試,前兩日,出去尖沙咀食飯,就去睇吓有乜選擇,一入去,冷氣勁凍,好多舖都未開,應該話除左食肆無舖係開左,上兩層,就有幾部升降機去食肆果幾層,睇水牌好似好多好既選擇,不過好多都寫住"即將開幕",即係未開!上到四樓見有小籠包,泰菜,越菜,日本菜,coffee shop等,睇睇吓都係揀左金寶,即係九龍城果間既分店,因為大家都想食生蝦剌生,間舖分開兩邊,人客唔多,我地坐窗邊,望住對面樓d人開會,咁高我就驚驚地。

我地叫左生蝦剌生,冬蔭公,海南雞,炒菜同生牛河,d草蝦唔太大隻,不過都好好味,冬蔭公保持水準,d雞就差左d,中間好似熟唔透,菜亦炒得老左,覺得無九龍城果間咁好食,可能仲新,師傅又唔同啦!









沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...