星期五, 7月 23, 2010

Joy Luck Club






上星期,一行十二人,入左去粉嶺食飯,朋友們都經常去這店,所以很熟絡,我第一次去,在門口見店名中文是玉龍軒,英文Joy Luck club,我諗起電影喜福會,我地幾個先到,店員讓我們入厨房看看預備給我們的海鮮,還是第一次入厨房睇,地面相當濕,難怪他們要穿水鞋工作!那些厨子見我地拍照都雞飛狗走................那天晚上還有世界杯看,晚飯時間不算多人,但他們已諗定是否留下看足球,我當然唔會陪佢哋睇啦!咁夜!

人到齊時,店員拿出我們預訂的原隻乳豬,大家都拍照一番,阿雯用她新買的Sony NEX3來拍照,相機還沒有用熟,有些功能都不太清楚,所以佢哋成晚玩部機,我就對Sony機興趣不大,一路影相d食物一碟碟上得好快,一如以往大家都係搶食頭果幾碟,兩碟鮑魚好快清哂!帶子同蝦都好受歡迎,隻乳豬要分兩碟上,一樣好搶手,之後開始慢,大家都飽飽地,但係仲有雞翼,炒蜆,菜.....都食唔哂!

成晚食得好開心,走既時候Leo車我地出去,响車上面大家又笑一餐,行行吓比road block 問左兩句,Leo 話來回比 road block 問左兩次,梗係啦,人地見佢"死靚仔"揸七人車!哈哈哈!









沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...