星期五, 7月 23, 2010

人間喜劇


前晚去咗睇,原本想睇Toy story 3,但係無位,都無乜選擇,即管睇吓好唔好睇,入場前order 左玉桂條,唔係間間戲院都有得食,最重要係通常無"現貨",有人買先至整,咁就會新鮮熱辣辣送到你個位,yummy ! Karen佢哋竟然未食過,問我係乜嚟,我比左一節佢試,佢覺得好得意,我雖然鐘意食,都係覺得太多糖粒!

套戲講杜汶澤係國內殺手,而王祖藍就係宅男編劇,一次颱風,令兩人在屋內一起相處左幾日?當中有唔少笑話,重玩左d經典電影既劇情,亦提及到王祖藍同薛凱琪既感情,薛凱琪演精神病者,都演得幾好。

套戲比想像中好笑,有幾場好抵死既對白,尤其扮集結號果場,我無睇過集結號,但係d對白真的好好笑!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...