星期三, 6月 30, 2010

Tiffin



約咗幾次先約齊人,一行六人去食tea buffet,大家都無乜idea去邊度食,原本想去既又無閒日tea buffet,最後揀左灣仔Grand Hyatt既Tiffin,呢度環境都唔錯,雖然有點點舊但仍不失氣派,呢度既客人都比較高檔,以外藉人為主,好多都似响度傾生意,亦有一些叫支酒慢慢飲的客,我地幾個casual wear,同呢度有點格格不入。

始終係五星級酒店,食物質素亦有水準,雖然只是下午茶小食,但種類亦不少,服務也很好,有我喜歡的煙三文魚,雞翼,小籠包,炒麵,雜菜沙律,仲有好多款cake同甜品,雪糕,我地已經無食晏,都食到好飽。

我地幾個人當中,有兩個今年結婚,可惜佢地同一個月,唔能夠去對方既婚宴,雖然大家唔介意去對方既婚宴,但係怕老人家唔鐘意,都係唔好去。真係好可惜!



沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...