星期三, 6月 30, 2010

Aspasia - The Luxe Manor










前幾日睇報紙介紹呢間Aspasia,最吸引我既除左食物之外,就係佢位處酒店The Luxe Monor 帝樂文娜公館,間酒店個名成日响尖沙咀地鐵出口牌見到,大概知道呢度以前都係一間小酒店,都去過幾次食buffet,已過唔記得餐廳個名,都想睇吓變成點!
去到門口都見唔到入口,行左去泊車入口,個門口好細,好似入boutique咁,要推門入去,只夠一個人行,入到大堂,有幾張唔同款既凳,裝修幾新潮,小小既 reception ,對面就係兩部升降機,餐廳就响一樓,其實成間酒店只有兩間食肆。

餐廳既裝修同酒店既style好相近,服務員都好好招呼,我地叫左兩個頭盤,兩個主菜,同甜品,餐前既麵包聽講係自家製作,所以滿有期望,雖然做得不錯,卻沒有預期般好,附帶的黑醋和olive oil,亦沒有特別,頭盤先來鵝肝,這鵝肝應該是焗的,有別平時的煎鵝肝,表面比較乾,面頭還有些香草,搶了點鵝肝的味道,不過裏面仍香嫩,伴着鵝肝的小麵包,卻出乎意料的好味,之後是龍蝦沙律,有我喜歡的菜配鮮味的龍蝦,還有柚子汁,清清地,好啱胃口,主菜有服務員介紹的羊架,說是招牌菜,果然有水準,連配菜都好味,還有M8 Dry aged 和牛石燒,說是最近才有的,那片來自意大利的盧塞納石,温度很高,預算人客一邊煎一邊吃,因為我地share食,食得慢,令牛排熟了點,但不失美味,好好味道!而甜品叫了朱古力雲吞,配柚子sorbet,濃味朱古力和清甜的sorbet ,一暖一凍,一濃一淡,為這頓飯劃上完美句號!











沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...