星期四, 5月 13, 2010

霞飛







自從果次响上海食左好好味既生煎包之後,都無食過好味既生煎包,前幾日睇雜誌介紹左呢一間霞飛點心拉麵,仲介紹佢哋既鮮肉生煎饅頭,我緊係要去試啦!

去到 K11,有小小落雨,商場入面頗為冷清,間店在B2,落到B2先發現原來地鐵有個好大既入口入呢個商場,而且呢層都幾多店舖。去到霞飛,店裏只有三枱客,侍應也只有一兩個,呢度用開放式廚房,人客可隔住玻璃睇到師傅整點心,一坐低,緊係先叫左客生煎饅頭,食上海菜又點少得小籠包!又叫返客試吓!原本想叫埋牛肉餅,但係唔想食得太飽,所以無叫到,而且已經叫左擔擔麵,仲要留返位食甜品!

個小籠包都幾好食,一般小籠包既外皮好快凍兼變硬左d,但係呢度既小籠包唔會喎!食最後果個都仲熱架!唔知係咪廚房近呢?味道同尖沙咀翡翠差不多,至於最期待的生煎饅頭,就有小小失望,個饅頭係真正生煎,個底煎得乾左d,裏面肉汁唔算好多,味道都OK既,擔擔麵無乜特別,上枱個樣麻麻地,不過麵線好似幼d,吃起來爽d,而且剪得較碎易入口,唔同平時果d成著麵。甜品叫左廚師推介,唔記得叫白乜嘢拉糕,我以為係白色既,原來係紅紅地色,呢個糕,好奇怪,用义拮唔容易拮得入,黏性很強,黏住隻碟好攪笑,但係入口又好"淋",而且無味!我食唔到咁甜都覺得好淡!
食完野在商場行了一圈,商場做緊promotion,消費$1000送菲林相機,呢度多數係名店,真係買野食飯都好易換到,上到地下果層,我見到 Awfully chocolate,一直想試吓佢哋既朱古力蛋糕,但係唔想拎住個蛋糕去街,所以都係無買到,知道呢度有分店,下次先試啦!











沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...