星期二, 4月 06, 2010

添好運


終於走去試添好運,已經有心理凖備要等兩小時才可一嚐這間米芝連一星點心,與朋友約好先到先等,我兩點去到,見有些人在等位,但沒有人替人登記,只見門口寫着四時登記,有人走出來時,只掉下一句四點才登記,唯有打電話給朋友改地方,見自己miss了姊姊的來電,通完電話後,忽然想走回去問多次,這時又忽然派飛了,因朋友未到,我就待在那裡等候,等了一會,發現他們入坐的安排很亂,基本上是不會叫號碼,因為好多人取了飛就走開了,只要取飛後,四時前返來告訴負責登記的姐姐,她會mark低你的no.有枱就比你!我等左半個鐘就有位,因為我之前果廿幾個號碼都未返,但係我朋友未到,唔比我入呀!!到我朋友到左之後等左五分鐘就入得喇!

入到去,見得三十個位左右,我地坐在一張六位枱既中間打對面坐,我們兩人的左右兩邊的人都是自己一個人來的,這樣的安排卻好奇妙,幾個唔識既人,有共同既目的,大家都迷茫地等待,然後終於可以一起坐在這狹窄空間裏,大家都掛着滿足的笑容,然後各自為自己的點心拍照,大家都不期然互望笑了!坐在我朋友旁邊的是個外國人,他不時用他那部GF1拍照,他用英文追點心時,個店員用廣東話答,佢哋又溝通到,好攪笑!佢幾次想同我地講野,又唔知我地識唔識聽就無講,但係佢食個黑松露奶凍時,忍唔住向我地表示好好味!

點心紙要在入坐前寫,入坐時即時落單,我地見個個都話酥皮焗义燒包好食,但係要等好耐,所以我地叫兩碟!一人一碟!我地叫左蝦餃,燒賣,豬潤腸粉,粉果,鹿根,香茅午肉脆瓜餃,馬拉糕,桂花糕同新出既黑松露奶凍!d點心價錢由十元至十六元,真係物超所値,食物質素好高,焗义燒包好好味,最貴既黑松露奶凍$36,本來無叫,見個外國人食得咁開心,食完仲要加個外賣,我地就叫左個試吓,個奶凍除左有一片黑松露之外,奶凍裏面仲有黑松露碎,果然足料又好味!呢餐真係食得好開心!














沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...