星期四, 2月 25, 2010

Patisserie Tony Wong



終於去左九龍城試 Patisserie Tony Wong既蛋糕,早前從雜誌看到Tony Wong 離開了帝苑,自立門戶,之前他與謝寧合作開的餅店就在這店過幾個舖位,未知甚麼原因不再合作,抑或他只是顧問形式的協助?但我相信蛋糕才是他的最強,老實說,我很久沒有去過帝苑了,根本唔記得佢既出品係點,但係學過整蛋糕既朋友都知,佢响蛋糕界較有名氣,而且出過幾本書,亦係信心既保證!聽講帝苑還要從日本請師傅來頂替他呢!

去到店外,見門面有點歐洲小店feel,店裏約有六七人,都在選購和訂餅,見不到Tony Wong本人,餅櫃裏放了招牌玫瑰花形蛋糕,全部已preserved,,想食就要訂。我唯有買西餅,選了最出名的Napolean,還有些唔記得乜嘢名既餅,有朱古力,有榛子,同埋白色既mousse cake,我沒有試哂所有,只食左Napolean同白色果件,其餘都留給家人食,個Napolean好好味,好香脆,拿破倫餅係我既"飛佛",我睇書見係用紅桑子做,而我買果個係用車厘子,不過都好好味唔太甜!白色果件就普普通通,裏面係apricot果醬,其實都好啱我食,因為無咁甜!下次試吓朱古力既cake先得,我見門口個牌寫住情人節只有玫瑰花形蛋糕兩種味供應,唔知仲洗唔洗訂呢?





沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...