星期二, 1月 05, 2010

我愛紐約 New York I Love You

網誌日期:2010-01-05 23:47


聽講呢套戲係繼"我愛巴黎"後,同樣以"愛之都市"為主題的一系列短片集的電影,我未睇過我愛巴黎,唔知前一套係講乜,呢套既故事發生在紐約,由多個短編愛情故事組成。
由十一位導演以不同形式的愛去重新解讀這個城市,由初戀、一夜情、細水長流、失戀、天長地久… 十一個故事交織成的城市拼圖,讓觀眾與紐約客一起分享這個城市的最私密的一面以及當中人與人之間的愛與聯繫,而電影更由多個紅星演出,令電影錦上添花。

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...