星期六, 1月 23, 2010

自家烏冬

網誌日期:2010-01-23 00:49


尋日去左尖沙咀行街街,約左 Flora 响重慶地庫活方等,因為target左去自家烏冬試吓,去到正値午飯時間,不過等一陣就有位,我地只係叫左一凍一熱既烏冬,同埋兩隻蛋,個menu選擇唔太多,主要都係天婦羅,有天婦羅野菜,蕃薯,矮瓜之類,都係主要幾類天婦羅配熱或凍既烏冬,我地叫左個野菜掛烏冬,掛烏冬係類似撈麵咁,碗烏冬本身暖暖地,加d汁食,另外叫左個黑豚肉鍋,清清地都好味!我地唔食咁飽,要留返個肚食甜品!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...