星期一, 1月 18, 2010

六人同行

網誌日期:2010-01-18 23:59



已經很久沒有一班人去迪士尼,今日一行六人入去玩,原本七個人去,臨時一個有事要晚上才會合,今日都好多人,可能有兩個遊戲無開,谷晒d人去其他地方,所以去邊都要排隊,不過好快就排到,今次我乜嘢都無買,得阿Moon有買到野。我地食飯時傾開阿魚既婚姻問題,大家都好感概!希望佢無事啦!

晏晝果陣仲好熱,天黑就凍左好多,我地跟住出去太子食晚飯,間酒樓之前都去過,今次去食叫左d京菜,有片皮鴨,小籠包,生煎包,都係我鐘意食既野,今次覺得無上次咁好味,不過仲可以食埋甜品高力豆沙同豆沙鍋餅!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...