星期四, 12月 31, 2009

黑目市場

網誌日期:2009-12-31 22:46



果日去完祗園仲係好早,我地就去左心齋橋附近既黑目市場,果度係一個魚市場,地方都算整潔,地方都算幾大,我地跟住本書去揾一間有壽司賣既店鋪,一去到都見到有d港人在買壽司,相信都係睇同一本旅遊書去揾,我地只係買咗吞拿魚同蟹腳,因為無乜選擇,可能太晏賣哂啦!而且果度主要係賣急凍海産,地下有d濕,只係得幾個位兼賣小小堂食,都有杯茶比你飲吓,不過d吞拿魚壽司確係好肥美,我地行埋街市其他地方,除左海鮮之外,街市仲有遊水既河豚,水果,鮮花,寵物等等,有野食既地方就好少,無乜嘢食就行返去心齋橋果邊,就有好多選擇。






我地行行吓見到一間叫做魚圓既街邊小店,門口放了些新鮮貝殼類海鮮,旁邊有炭爐和電爐,我地二話不說就走入去揾位,店入面只有幾個客,我地放低野就出去睇吓食乜嘢,我地選左幾款貝殼類既花蛤,蠔,帆立貝,魚,order左之後就要等,因為要慢慢燒,不過呢度主要係慢食,見其他客都係慢慢嘆,呢個時候,我地就影吓相,睇吓個師傅仔點整d海鮮,個師傅仔好攪笑,同佢影相時佢仲扮鬼扮馬,其他店員都好友善,除左食燒烤海鮮之外,我地仲叫左河豚刺生,同埋其他刺生,其中個活蝦刺生,好好味好鮮甜,如果再有機會去大阪,一定要再來!










1 則留言:

Unknown 說...

想要更多時間陪伴親子跟家人嗎? 只要瑣碎時間就能經營
學習簡單 免推銷 歡迎進入了解
http://joe80411.weebly.com/
祝您順心 愉快!~

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...