星期日, 12月 20, 2009

薰衣草田

網誌日期:2009-11-15 00:38






果日去薰衣草田個天仲係好陰沈沈,仲好凍,不過仲有雪糕賣,個薰衣草園個logo 同温室入面既薰衣草係一模一樣,幾得意,除左薰衣草仲有其它花田,仲有cafe同商店,大家主要都係影花,我就梗係食啦!我買左芝士蛋糕同薰衣草牛奶布甸,好好味好滑呀!

Howard 就係响呢度跌左支鏡頭落地!好在淨係爛左filter,支鏡無事!

本來旁邊有個賣蜜瓜既地方,門口有個巨型蜜瓜比人影相,但係我地miss左,夠鐘上車先見到!呢個就係跟團既唔好處!










沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...