星期一, 10月 05, 2009

上水雙魚河 Club house







好耐好耐好耐無响中秋節晚揾節目,通常都係同屋企人食飯做節,今年一早做左節,難得有節目,去到好遠既上水雙魚河馬會ClubHouse食Buffet, 我地坐响室外,呢環境清幽,加上天氣清凉,都幾舒服,最令我意外係食物質素好又多選擇,Service 又好好,仲要唔可以比貼士!

雖然d生蠔好細隻,但係好新鮮同埋充滿海水味,幾咸,不過都好想食, 熱盤方面有即場炭燒既羊扒同雞翼好好味, 我食得唔多,都係食左四轉, 有兩轉係羊扒同雞翼呢!其實仲有好多dessert,即做pancake,大大個楊桃同梨等,但係我好飽食唔得多,而且食完飯仲可以去玩攤位遊戲,好熱閙,攤位遊戲有猜燈迷,巨型保齡球,擲銀仔.......每個攤位都有好多小禮物,基本上點都有禮物,志在大家開心吧!
今年中秋都算過得特別!

Yahoo 唔知做乜,upload唔到,今日一睇,呢篇網誌save左响草稿匣,但係變左135份???





沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...