星期二, 10月 13, 2009

ホテルゆもと登別

網誌日期:2009-10-13 01:13







行程第一日坐左五個鐘飛機,再坐車去到登別,去到都成六點,天氣好凍呀!我地帶唔夠衫,凍到震!!呢間酒店得日文名,有小小舊,房間係日式榻榻米,領隊比左兩間大房我地,有兩個洗手間,一人用一個,正!

放低行李之後就响酒店食飯,呢餐係和式餐,同樣坐榻榻米,雖然份量唔多,都夠飽,始終多肉無菜!比起以前跟團食中式料理好得多,唯一不變係d飯,一樣咁好味既珍珠米!食完飯例必出去行吓,附近無乜商店,得幾間賣d野近乎一模一樣既手信店,同埋便利店,我地買左d零食同飲品,我見到d鮮奶好想飲,所以就買左一包,同埋買左焦糖鮮奶布甸,好好味!

天氣太凍了,買完野都怱怱返酒店休息,瞓榻榻米好舒服,又可以响地下碌來碌去,好好玩!hehe.......!









沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...