星期一, 8月 31, 2009

Wai's Birthday

網誌日期:2009-08-09 00:54



尋日係阿威既生日,我地跟返上次個組合再加多個人,一行六人再去廸士尼玩,佢地上次加左$100可以在8月31日前去多次,所以上次已經約定再去,今次同上次一樣超熱~~~仲要幾多人吓,好多野都要排隊,阿威去左service counter攞左個生日badge, 個個職員都同佢講Happy birthday,佢好開心呢!我地去d上次無玩過既地方,先去米奇大屋,我地影完相出去到出口既時候,d相已經晒左出黎,個賣相既姐姐話過幾日會拆,我問佢係咪整Halloween,佢話係,仲話完左Halloween 會拆左間屋,唔知會整乜,叫我地要埋d相喇,我地見大合照幾靚,就要左一人一張.跟住去排隊同Winnie the pooh 影相,排左一陣,Winnie the pooh 要休息,返到來見佢細左個碼,矮左成個頭,而且仲係咁"中"眼瞓,攪到d相影得麻麻地! 我地影完都差不多夠鐘睇Parade, 今次企遠小小影相,都係覺得水花唔夠多,下次不如玩盡d!





睇完Parade 就去睇獅子王,好耐無睇喇,前段都幾悶,係白色仙子同玩火好睇d,睇完出來再去睇4D,每次都要睇,最愛阿拉丁同小魚仙,d歌好好聽,跟住去睇大街跳舞show,超能先生好攪笑,氣氛好熱閙呢!睇完去玩幸會史廸仔,去到既時候,得返英文版,我地照排,都要等成25分鐘! 入到去,因為係英文版,所以史廸仔都係揾外藉人士玩,第一個係印藉人,因為佢個名好難讀,佢就叫左另一個講完自己個名之後無反應既華人,佢仲用國語講"謝謝",史廸仔唯有揾個金髮既外藉人仕,點知個外藉人士問佢識晤識法文!!!!最後佢揾左阿威個老婆Karen,我地好開心可以玩,佢問Karen有無boyfriend,佢話無but husband,史廸仔好失望,問邊個係佢husband,佢見阿威有個生日牌,就叫everybody stand up,一齊講Happy birthday to Wai, 超開心呀!

睇完幸會史廸仔都夠鐘等放煙花,雖然玩左唔多野,但係好快天黑,睇煙花時好焗好熱,睇完就急急腳去d shop處凉吓冷氣,同埋去晒相,今次d相唔多靚,所以都無晒到,我地熱左成日,夜晚果餐去打邊爐!!!!吹住勁大冷氣去食,yeah !

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...