星期一, 8月 31, 2009

華記永昌隆

網誌日期:2009-08-21 00:40

都好耐無去銅鑼灣,今日去左睇牙醫,睇完好想食"細蓉"呢排睇得"絕代商驕"多,成日講"細蓉",即刻走去池記食,旁邊一對講廣東話+英文既情侶,猛話好味,可能係廣州人來自由行吧!,我順道買左XO醬同蝦子,原本諗住去么鳳買野食轉頭又唔記得,真係老人痴呆!

突然想起去華記永昌隆睇吓,去到見間鋪都好新淨,可能裝修過,不過無人行,我見有之前阿蘇介紹既紙豬肉乾賣,就買包試吓,都好大包吓,睇睇吓見佢地竟然有台灣醉雞,老天祿既鴨舌賣,仲要兩間都有齊,仲有鼎泰豐既急凍小籠包,同沙巴既榴槤雪條賣,樣樣都想買,樣樣都要雪,返屋企咁遠都好難搞,不過店員話可以用冰凍住幾個鐘,不過咁熱既天氣我都唔太放心,我都係買2包鴨舌同醉雞,佢地用環保冰包埋一齊,再密封在紙袋內,返到屋企d冰無乜點溶,包鴨舌仲好凍,不過醉雞就唔凍,可能個樽包左bubble,冰唔到啩!

先試吓個醉雞先,一樽都有八九件土雞,都好大件好多肉,又唔肥,都幾好味,鴨舌送左一包比左人,一包留返聽日食,紙豬肉乾就攞返公司食!





沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...