星期一, 6月 08, 2009

胡椒餅與鴨舌





這陣子很多朋友去臺灣,也買了不少手信回來,Suen的朋友帶了胡椒餅給她,她亦不忘與我分享,我還是第一次吃,上次去臺灣沒有買,只在夜市見過,Suen猛話好味,我看樣子好似唔錯,包裝上教左三種翻熱方法,主是都是用焗爐或微波爐+焗爐,我不想花太多時間去翻熱,所以只用微波爐叮熱就算,雖然沒有很香脆的效果,但味道仍佷好,果然係好味!

另外肥仔同亞雪也買了鴨舌回來,他們買的跟我買回來的不同,同樣是老天祿,但味道和包裝都不同,而且今次果d大條d,包裝上寫住請勿用微波爐解凍翻熱,唔知點解咁寫,可能驚影响味道啩,而且好多人就咁凍食,我都係照入微波爐叮,都一樣好味,慢慢食,都"梅"左成個鐘!好味道!!!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...