星期一, 6月 08, 2009

Barielle



早陣子去City super見到Barielle 的Hand cream賣,之前只有在Joyce有得賣,那時在City Super做特價,便買來試試,它的質地比較杰,在双手"摔"一陣,它像"溶"了一樣,有點似油質,它的包裝附帶一對棉手套,我會在睡前塗厚厚一層,再戴手套睡覺,雖然一覺醒來,手套已經甩了,不過用了2個星期,已見乾紋減少了,自己一向懶塗hand cream,用這個方法做護理就啱我!

前兩星期去City Super 見又做promotion, 買2件有折,我們買了foot cream, 它的用法與hand cream 相同,只是沒有附帶襪子,我不想穿襪睡覺,我就會在上班前塗了才穿襪子,對於夏天喜歡穿涼鞋的我,作為預先打底,就唔使對腳咁乾!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...