星期六, 5月 02, 2009

藍納泰 Lanna Thai




尋日睇戲前去左藍納泰食泰國菜,我地叫左2人餐,有2個湯,冬蔭公同椰汁雞,冬蔭公一d都唔辣,椰汁雞就好香,頭盆有鳳爪同沙律,我地選左沙律,主菜就係明爐海斑,味道唔及烏頭用明爐煮咁好味!加上我地趕住去睇戲,食得好急,好快食完,唔能夠慢慢一路加湯煮,都未加湯就上埋甜品叫埋單,不過$338都唔算抵食!











沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...