星期六, 5月 09, 2009

Bobbi's Backstage

今日去尖沙咀睇吓Bobbi's Backstage Event ,都好多人預約左比妝,我無預約到,只係見個粉底set幾好想去買,去到望吓display,即刻有人問有乜幫到我,我話睇吓先,d人既刻走開,我見大部份sales係男仔,女仔好似少d,睇左一陣有個男仔好熱情咁介紹我睇緊既shimmer brick,久遺了的熱誠,這種熱誠樂助已在Bobbi brown消失了10年!!!!!!!! 個男仔叫Tim,我諗起好耐以前,見到BB的sales 姐姐的妝容很自然簡潔,非常漂亮與當時的化妝風格很不同,那時候的BB sales 姐姐會好耐心教你點化妝,真係一個化妝介既legend,好喇,講返個set,佢有埋細細支既水份眼霜同防曬base,同埋上次買唔到既Skin Foundation同支迷你brush,加埋用開既concealer,而shimmer brick 一直想試,但係唔識點用,見呢盒迷你d又多色d就試一試,同阿Tim 傾開eye shadow既問題,佢話用眼霜打底時不用塗眼蓋,用佢地隻cream eye shadow 打底就得,可以減少眼蓋出油,佢話我眼窩較深,塗淺色d , shine d 既色會出d,諗落都係,自己都係用淺色多.佢又介紹新果隻 cleansing oil ,不過屋企仲有支Fancl 未用,唔買住,咁佢就比左d sample 比我試,我問左佢平時返邊間分店,佢話尖沙咀西武,下次再去揾佢買啦!
是日心情欠佳,心情尤如上錯賊船,要shopping減壓!


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...