星期三, 4月 22, 2009

食在台灣

部電腦尋日無端端唔着,今日又無事,睇怕係時候換機,話晒都用左五年.

上次去台灣都食左d出名既野食,好似大腸包小腸,阿宗麵線,鴨肉扁,鼎泰豐,老天祿鴨舌,點水樓等等,我就唔覺得好好食,可能期望太高,同埋太飽,好多野都無試到,真係食唔落,不過我覺得鴨舌好好味,好多夜市都有滷水食物,都唔及佢好味,買返黎一打開就即刻食晒,真後悔買得太少.....好彩有friend下個月去台灣,實行叫佢幫我買先!




















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...