星期三, 4月 22, 2009

BBQ告吹



前日約好左成班人再去元朗BBQ,下午入左元朗市中心買扒同埋海鮮,天氣仲好好,我地買左好多扒類,丸,腸,鱔,蜆,大眼雞,菇類,粟米,蕃薯等等.....然後去Suki屋企整理d野食(其實得Suki自已洗野!),上次去西鐵燒烤場唔係咁好,今次去屋苑個燒烤場,我地一路睇碟等夠鐘,呢個時侯Rita攞左佢部相機出黎,佢買左個魚眼鏡,我地影大頭狗相,影高抄又低抄,又單人,又雙人,又成班人,玩到成身汗,笑到流晒眼淚,成班笑到顛晒,............之後我地睇碟睇到六点\點半預備落去燒烤場,就响呢個時侯開始落雨,個燒烤場冇瓦遮頭,今次BBQ唯有告吹,改為留在家裡煎左d野食,d蜆就油鹽水煮,d蜆好大隻,一斤都有5隻,大家食左笫一round丸同腸已經飽,到d蜆食得時,大家又食得落!!清晒tim,最後都係食唔晒d野,大家坐左响度睇電視(等Suki執手尾!!我地好衰呀!!!)可能大家好專心睇電視,成晚都少左傾計,之後Suki攞左佢在沙巴買既榴槤雪條,榴槤朱古力,出來比我地試,真係好好味!今次無約定下次幾時出來,遲d睇吓幾時可以再出來!












沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...