星期四, 3月 05, 2009

Disney on Ice Princess Wishes











期待已久,終於等到今日,去睇Disney on Ice,主題是Princess Wishes,我還是第一次去亞洲博覧館,在收到飛時,同時有一本小冊子,裏面有優惠券之外,有一頁可貼上你的照片和寫上你喜愛的公主,當日以公主打扮和帶這小冊子會有驚喜,姨甥女和同學都打扮成公主,願來在入場前,工作人員會在各小公主中選出打扮最好的四個,在表演中途,可乘"船"進入冰場上,參與"演出",雖然只坐在船內,但能置身表演場中,令她們很羨慕,我地因為遲左入場,無左機會選!!

入場時表演已經開始了,我還是買了一包棉花糖給小朋友吃,那處有很多主題精品賣,散場才去買,我地坐Block D,在VIP box後面,雖然是正面對著舞台,但因為不夠斜度,容易被遮擋,尤其小朋友,一般要站起來看,由於離台太遠,和溜都是較快速,照片拍得不太好,大多都濛濛地.........成個表演分兩段,合共個多小時,太短了,節目內容主要講幾個夢想成真的故事,米奇米妮像個司儀,只在表演中出來講幾句,還有Thinker Bell 在表演中穿插,舞台效果有部份很好,始終是冰上表演,有火,有特技人,有煙火已經是不容易,還能保持廸士尼一貫的水準!!!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...