星期六, 2月 14, 2009

NDS i



今日去旺角買左部新既NDSi比人做生日禮物,新款呢部多左中間個鏡頭,同埋多左蓋面個鏡頭,屏幕都大左小小,不過我覺得作用唔大,都唔使買新款,仲要得兩個色揀咋!

買完野去左朗豪坊果間Caffe Pascucci 坐左一陣,我叫左個Parma ham salad 因Yogurt friut ,個店員唔識聽廣東話,個樣唔多耐煩咁用英文同我講佢唔識中文,我咪同佢講英文,呢個時候有個國內遊客埋去用國語問佢洗手間在哪?佢個樣又唔耐煩,但係佢可能諗對方唔識英文,唔知點講好,呢個時侯我幫佢答左個遊客,佢先笑住同我講thank you!其實身處遊客區工作唔識國語就差d.

講返我個Parma ham salad, 其實好鐘意 Parma ham ,配哈密瓜最好,個salad 配左意式olive oil + 醋,都係我喜歡既,個yogurt friut 原來係咖啡, 我覺得唔係咁啱配咸味既Parma ham, 食完好口乾!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...