星期四, 1月 15, 2009

曲奇四重奏 Cookies Quartet

都有一段時間無去過九龍城,今日一心去餅,順道去左九龍城廣場行一行,個商場近期裝修過,不過都無乜好行,由商場出去就係福佬村道,我以為德昌魚旦執左,原來仲响度,依然係好多人,行過d就見到曲奇四重奏了,此店由4個名人合辨,當中有Tony Wong最令我對這店感興趣,因他是著名五星級餅師,近日都有報紙雜誌介紹過,我個人對曲奇興趣不大,但不知怎的,我對那蝴蝶酥很有興趣,所以特地去買來試.

這店細細地,並不像一般的餅店,佈置很簡單,由於他們只賣2款盒裝餅,所以只放兩盒餅在一張小圓枱上,和一張幼身高枱,上面放了多個高身玻璃瓶,放了各款曲奇供試食,此外就只有一張收銀枱,後面用布簾掩着的大概是餅房吧!我拿起木夾,打開玻璃瓶蓋,夾了蝴蝶酥和疍香曲奇試食,那曲奇仍不能挑起我的興趣,我走到收銀處買,那女人說要等10分鐘,我便到外面走走,我去左公和食豆腐花,食完15分鐘後過去,有幾個人在排隊付款,我見多數都買曲奇餅,到我時那女人仍叫我等,這時旁邊的謝寧將留給客的一盒蝴蝶酥先讓了給我,可能她見我來了2次吧!反正留餅的人還未來,我見門外貼了告示,話新年預訂已經滿額,不再接受預訂!我在短短15分鐘來回2次,都見幾多人來買,有些停車在門外買完便開車走!大概這也是選址原因之一吧!

回到家裏,打開來試,一打開蓋,香味撲面而來,好香,盒內有一張圖片是他們的assorted cookies的樣子,寫着"Eating is an art of life",盒內的蝴蝶酥有250g細細地,應該有廿多塊,入口香脆,不太甜,好好味,我會再去買些來送比人!





沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...