星期五, 12月 12, 2008

廸士尼雪亮聖誕






睇左廸士尼個廣告好想去玩,前兩日約定Flora一齊去,我地約左去東涌等,食完飯先入去,一入門口,見平時米奇米妮同人影相果個亭,多左張紅色絨布櫈,有個聖誕老人坐左响度同人影相,我地即刻埋去排隊,好快就到我地,個聖誕老人係外國人,佢非常非常nice,好親切,講野把聲好得意,每個人埋去佢都會同你傾一兩句,我好想攬實佢!好warm 既感覺!

影完相一入去d shop,我地瘋狂咁影相,d公仔好得意,d佈置好有氣氛,好浪漫!!!影完相就去左米奇間屋影相,又同d精靈一齊影相,去到同米奇影相既時候,竟然見到舊同事,我地好開心,大家都好surprise!我地一齊同米奇影相,我好鐘意呢張合照,我地笑得好開心,好難忘!



之後我地去城堡前面睇星閃皇家舞會,佢地有三場表演,其中一場是晚上演出,其實三場的表演是一樣的,唯一不同是晚上的城堡做了星閃效果,所以我建意睇夜晚果場,靚d!

話明係雪亮聖誕,入夜後四處閃亮的燈光,成個城堡加了很多燈,很漂亮,最特別係入場時派既眼鏡,用呢個眼鏡睇d圓型既燈光,個光點會變左雪人圖案,好得意,我試吓影又影到喎!不過要拉近d先睇到d雪人. 四週圍既燈都變左雪人,睇得好開心!到睇煙花時,用眼鏡睇,全部煙花都變晒做雪人,我地睇到大聲叫,猛話得意,係咁"嘩" "嘩"聲,我拍左短片,聽返我地講既野,我都覺得好好笑,玩到好疲累!


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...