星期五, 11月 28, 2008

CAFFE PASCUCCI



今日凍左好多,好大風,今年唔知會唔會好凍呢?凍D既聖誕,氣氛都好D.
今日去到朗豪坊見佢地整左個奇幻王國,同舊年果個有小小相似,今次用左好似象棋做型既公仔,都好多人影相,我影左幾張相,就上左去12樓,試吓開左無幾耐既Caffe Pascucci,呢度都幾好坐,食物既選擇唔太多,不過竟然有西湯飲,我叫左個唔記得Leek & 乜野既湯,果兩塊餐包放在碗的旁邊,好像米奇老鼠造型,那個加入湯的忌廉份量較少,湯的味道不錯,相信是自家制作,不似罐頭湯,由於不是忌廉湯,不會很杰身,我還叫了個Pasta Salad, 那個pasta稍為韌了一點,如果多一點olive oil會更好,至於那杯咖啡,不太像咖啡,比較creamy,可能是這店的特色,我到來時只有一枱客,走的時候卻幾乎滿座!這店下午茶時段買drinks加$10可以選muffin或$20選件cake.而且咖啡的選擇也很多,我諗我會再來hea吓,下次可以試吓其它味道!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...